Møterom

Ta gjerne kontakt med oss for å diskutere hvordan dere ønsker å ha et møte med oss som vertskap!

Vi kan tilby 2 flotte møterom etter ønske.

Vi bruker mye vårt store rom oppe i 2. etasje for møte, og bespisning nede i 1. etasje.

Fra 1. mai 2018 får vi et ekstra rom nede i 1. etasje, vegg i vegg med eksisterende lokaler.  Dette vil øke kapasiteten på møtelokaler, og gjøre det mer fleksibelt.  Vi har arrangert små og mellomstore messer tidligere. De nye lokalene vil skape bedre muligheter for slikt.

Bordoppsett og klargjøring av rom blir vi enige om i forhold til kundens behov og program.

Vi har lerret og prosjektor i begge rom. I tillegg er det flip-over tilgjengelig.  Kundene bes ta med egne maskiner å kjøre presentasjoner fra, samt nødvendig skrivemateriell.

Vi har selvsagt trådløst nettverk!

Møtemat:

Vi leier ut møterom med utstyr i vårt 2. etasje, og etter 1. mai 2018 også et rom i 1. etasje.

En normal møtedag hos oss er møterom med utstyr, kaffe/te, vann og frukt gjennom hele møtedagen. Et måltid underveis i form av en tapasbuffet, eller en 2 retters kjøtt- /fiskemeny. Senere blir det servert noe søtt i møterommet.
Pris for en dag inkludert serveringene vil være kr 350,- pr person.
I tillegg kommer eventuell annet drikke enn kaffe/te og vann.

Men ta gjerne kontakt med oss for å diskutere et opplegg som fraviker normalen.  Bruk «Kontakt oss» -siden eller ring direkte 901 432 15.

Send en henvendelse